ASP rendszerek Cégünkről | Exicom Informatika Kereskedőház Kft. - irodatechnika, informatika

ASP rendszerek

Törvényi szabályozás alapján az önkormányzati ASP rendszerről szóló 257/2016. (VIII. 31.) Korm. rendelet szabályozza az önkormányzati ASP rendszerhez való csatlakozás módját, végső határidejét, az önkormányzati ASP rendszer szakrendszereit, az önkormányzati adattárházat működtető szervet, az önkormányzati adattár adatai forrását és az önkormányzati adattárházból történő adat lekérdezés, adatösszegzés és adatszolgáltatás feltételeit.

Az önkormányzati ASP központ az uniós forrásból megvalósult EKOP-2.1.25. „Önkormányzati ASP központ felállítása” című kiemelt projekt keretében került kialakításra.

Az Exicom Informatika Kft. partnereivel együtt az alábbi területeken támogatja az ASP rendszerhez történő csatlakozást és a pályázati dokumentáció összeállítását:

  1. A polgármesteri hivatalok jelenlegi erőforrásainak felmérése, és a csatlakozáshoz szükséges eszközök meghatározása
  2. A pályázati anyag összeállítása, és a szükséges nyilatkozatok elkészítésének koordinálása.
  3. Eszközök beszerzése (szoftverrel együtt):
  • Munkaállomás (PC és szoftver) (opcionálisan beszerzendő)
  • Laptop (eszköz és szoftver) (opcionálisan beszerzendő)
  • Monitor (opcionálisan beszerzendő)
  • Kártyaolvasó (kötelezően beszerzendő)
  • Nyomtató (opcionálisan beszerzendő)
  • NTG csatlakozáshoz szükséges, hivatal oldali hálózati eszközök (rack szekrény, szünetmentes tápegység, switch) (opcionálisan beszerzendő)

Forduljon munkatársainkhoz kérdéseivel!
Szloboda Zsombor
30/7767001
szloboda.zsombor@exicominformatika.hu

2017.07.04.

Vissza