Cégünkről

Az Exicom Informatika Kereskedőház  Kft. létrehozásának ötlete 2015 júniusában született meg.  Az alapítók, akik korábban már az informatika területén átfogó sikereket értek el, úgy gondolták, hogy a megszerzett tapasztalatokat és tudást egy olyan kereskedelmi cégben kívánják tovább fejleszteni, mely kifejezetten informatikai (hardver, szoftver) értékesítéssel, és ehhez kapcsolódó megoldásokkal foglalkozik, elsősorban vállalatok és intézmények számára.

A vállalkozás  vezetőjének az alapító tagok az informatikai világban jól ismert, Somodi Zsoltot választották. Az értékesítési csapat és az ehhez kapcsolódó pénzügyi és logisztikai kiszolgáló személyzet nagyon rövid idő alatt összeállt és a munka elindult! Az első megrendelések a régi kapcsolatoknak, bizalomnak köszönhetően gyorsan megérkeztek, és a számuk szerencsére napról napra növekszik. Új számlázó- és raktárkezelő rendszerünk bevezetésének köszönhetően ügyfeleink igényeit gyorsan és biztonságosan szolgáljuk ki.

Az informatika mellett nagy szerepet kapnak irodatechnikai megoldásaink is (fénymásolók, nyomtatók, kellékanyagok, dokumentumszkennerek) és az ezekhez kapcsolódó teljes körű üzemeltetési szerződéseink.

A tapasztalt kollegák munkájának köszönhetően gyorsan a központosított közbeszerzés minősített szállítói lettünk, így azon kiválasztott, kevés szállítók közé tartozunk, akiktől a közbeszerzésben érintett intézmények vásárolni kötelesek. Így tényleg a legszélesebb üzleti igényekre tudunk rugalmas megoldásokat kínálni ügyfeleink számára.

Reméljük Önt is hamarosan partnereink között tudhatjuk!